Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Accepteren More information

Gratis retourneren Voor 17u besteld, morgen in huis Gratis verzending boven €19,95 Lid van thuiswinkel.org

Klantenservice:

 

Heeft u een vraag of wilt u informatie over een product of heeft u een klacht die wij voor u mogen oplossen dan kunt u contact met ons opnemen.

Dit kan per e-mail of per telefoon:

 

Belt u liever:

Wij zijn te bereiken op

Maandag t/m vrijdag van 08.30 t/m 21.30 uur

Zaterdag van 08.30 t/m 18.00 uur

 

Mobiel: +31 6 49 04 09 04

Vast: +31 55 312 53 13

 

Of mailt u liever:

E-mail: info@hippemensjes.nl

 

Klachten:

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@hippemensjes.nl of bellen naar +31 6 49 04 09 04 of +31 55 312 53 13.

Na het indienen van de klacht krijgt u van ons altijd een ontvangstbevestiging.

Wij zullen je klacht binnen een week behandelen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  

Garantievoorwaarden:

Welke garanties heb ik op een product?

Bij de aankoop van een product heeft u altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product. 

Wettelijke garantie: recht op goed product

De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.

Prijzen:

Alle genoemde prijzen op de website van hippe mensjes https://hippemensjes.nl/ zijn inclusief BTW. 

De gestelde prijzen bij de producten zijn de prijzen die u betaald als u een product aan wil schaffen incl. btw.

Eventuele verzendkosten of retourkosten zijn voor rekening van de koper.

 

Betaalmethoden:

Voor onze betaalmethoden maken wij gebruik van de diensten van multisafepay.

Bij hippemensjes.nl heeft u de keuze uit de volgende betaalmethodes!

 

Ideal:

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
  • U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
  • U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

 

Bankoverschrijving:

U kunt uw aankopen bij Hippemensjes.nl eenvoudig betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Nadat u uw bestelling bevestigd kunt u kiezen voor een betaling middels bankoverschrijving (Bank Transfer). Hierna krijgt u per email alle gegevens om de betaling over te kunnen boeken. Aan betalen met Bankoverschrijving zijn geen kosten verbonden.

Uw voordelen:

  • U kunt zelf bepalen wanneer u de betaling overmaakt.

Let op: Indien u kiest voor betaling middels overboeking dan wordt het product verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.

 

Betaling na ontvangst:

U bestelt op de normale manier het product waarbij u in het betaalproces kiest voor ‘betalen na ontvangst’.

 Uw voordelen:

    Eerst ontvangen, bekijken en dan pas betalen

   U heeft na ontvangst 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen

   Vervolgens verricht u de betaling, welke u in uw eigen vertrouwde bankomgeving doet middels iDeal of via een bankoverboeking.

 

Creditcard:

Hoe werkt betalen via Creditcard?  

Heeft u een creditcard en wilt u hier graag mee betalen? Wij accepteren Visa en Mastercard.
Om gebruik te kunnen maken van deze betaalmethode kiest u in het betaalmenu voor betaling met Visa of Mastercard waarna u de gegevens van de kaart in kunt vullen.

Aan betalen met Creditcard zijn geen kosten verbonden.

Let op: Indien u kiest voor betaling middels creditcard is de levertijd 2-4 werkdagen langer dan normaal i.v.m. verwerking van de betaling. Pas als de betaling bij ons binnen is zal hedt product worden verzonden.